Getuigenis van Anais, administratief medewerkster in een van onze uitbetalingsbureaus

 

Engagement, teamspirit en respect...

… drie waarden, maar met evenveel interpretaties als er kantoren zijn.

De waarden in de praktijk, om onze klanten van dienst te zijn

In ons kantoor werken veel jonge medewerkers. Ze moeten de kneepjes van het vak nog leren en daarbij geven wij hun als ervaren collega’s elke dag opnieuw de nodige ondersteuning. We controleren regelmatig hun werk en geven hun alle nodige informatie om onze klanten te begeleiden en hun taken uit te voeren, zodat ons kantoor goed kan functioneren. Die dagelijkse investering versterkt onze teamspirit, want in een kantoor is elke schakel van belang en is samenwerken essentieel om te kunnen voldoen aan de verwachtingen.

De waarden doen leven om het verschil te maken

Ook respect en empathie zijn voorwaarden voor een kwaliteitsvolle dienstverlening. Ieder van ons moet immers de werkloosheidsreglementering onder de knie krijgen. Het is ook zeer belangrijk dat iedereen zich goed en op zijn plek voelt om elke dag een onthaal in een positieve sfeer te kunnen bieden aan onze klanten.

De waarden toepassen om engagement aan te moedigen

De waarden van de HVW toepassen, betekent respect tonen voor jezelf maar ook voor de anderen. Zo kunnen we de teamspirit versterken en elke collega echt zin geven om zich te engageren.

Laatste aanpassing: 12/02/2021