PELT

Afspraak op afstand

Alle kantoren werken als preventiemaatregel coronavirus met afspraken op afstand. Om fysiek contact en de verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te beperken worden afspraken vervangen door een afspraak op afstand.

Voor dringende gevallen kan je terecht aan het infoloket in het kantoor.

Maakte je een afspraak? Dan krijg je van ons een e-mail met meer informatie ter voorbereiding van je afspraak op afstand.

Kantoor Pelt

Openingsuren 

Maak een afspraak

Openingsuren infoloket 

Je kan er een afspraak op afstand inplannen, attesten opvragen of controlekaarten krijgen.

08u30 - 12u00: maandag, dinsdag en donderdag

Telefonisch contact opnemen?

Je kantoor is uitzonderlijk telefonisch niet bereikbaar behalve voor een korte, eenvoudige vraag over je dossier of de werkloosheidsreglementering. Maak hier een telefonische afspraak van 5 minuten. 
Een van onze medewerkers zal contact met je opnemen.

Deze informatie kan je permanent, 24 op 7, beluisteren:

  • de status van je laatste betaling
  • het adres en de openingsuren van je kantoor

Hoe ga je te werk? Neem je rijksregisternummer bij de hand, vorm het telefoonnummer van je kantoor en maak je keuze in het menu. Geef vervolgens je rijksregisternummer in.

Adres 

Molenstraat 28
3910 Pelt

Tel: 011 / 64 14 46
Fax: 011 / 80 26 66

Hoe kan je je kantoor bereiken?

met het openbaar vervoer

  • Treinstation Pelt (+/- 1 km)
  • Bushalte Ankerweg (lijnen 8, 18a en 84)

Plan je bezoek via de website of applicatie van

per fiets

  • Er is geen fietsenrek aanwezig

met de auto

  • Er zijn 5 parkeerplaatsen voorbehouden voor klanten
  • Kosteloos parkeren kan aan het station (1 km - 138 pl.)
  • Betalend parkeren kan in het centrum (1 km)