Tips voor een vlottere dienstverlening

Wat kan je doen zonder langs te gaan in het kantoor?

    • vind je informatie over je dossier en laatste betaling
    • kan je contactgegevens wijzigen
    • kan je attesten aanvragen en afdrukken
  • Op deze website
  • Telefonisch, op het nummer van je kantoor
    • krijg je 24/7 informatie over je laatste betaling en de openingsuren
    • kan je een afspraak maken
    • kan je attesten of documenten bestellen

Als eerste aan de beurt? Maak een afspraak

  • Online op de kantoorpagina : altijd en overal 
  • Telefonisch: tijdens de periode van telefonische bereikbaarheid van het kantoor
  • In het kantoor: tijdens de openingsuren van het kantoor

Hoe je bezoek voorbereiden?

  • Ga na welk kantoor verantwoordelijk is voor jouw dossier en controleer de openingsuren
  • Breng je identiteitskaart mee
  • Breng de documenten mee die je hebt ontvangen van je werkgever (C4, …), de VDAB (of ACTIRIS voor het Brusselse Gewest) of een andere instantie
  • Zorg ervoor dat al je documenten volledig zijn ingevuld en ondertekend

Spreek je geen van onze landstalen vlot?

Laat je dan begeleiden door een tolk.

Laatste aanpassing: 09/04/2020